BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Drowned Azalea

♥FULL♥

نویسنده Caramel
کاپل

لی‌دونگ‌ووک X آیلین 

جئون‌جانگ‌کوک X ربکا

ژانر

عاشقانه، درام، انگست، تراژدی،

برشی از زندگی، اندکی اسمات

چنل تلگرامی نویسنده MyU_Milla
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 301

     

مقدمه:

" از دیدن من بی‌زار گشتی.

به‌هنگام رفتنت، بی هیچ کلامی

تو را به راه خواهم سپرد

آغوشی از گل‌های آزالیا را

از کوهستان یاُنگ‌بیاُن،

بر سر راهت خواهم افشاند.

در هر قدمت ،

گل‌های ریخته شده را

خرامان‌خرامان در زیر پا بگذار و بگذر!

از دیدن من بی‌زار گشتی

به‌هنگام رفتنت،

هرگز اشک‌ نخواهم ریخت!"

-کیم‌سو‌وال-

    

🌊🌼🖤DOWNLOAD🖤🌼🌊

 شرط کامنت: حداقل 7 کامنت به بالا 

   

 805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل دختر پسری (جونگکوک) میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل دخترپسری بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:(

۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Caramel
۱۸ ارديبهشت ۱۰:۴۳

سلام ددی قشنگم الهی من دورت بگردم😍🥺

سلام بچه‌هاااا 🥲

حقیقت شو بخوام بگم مدت زیادی بود کار فول ننوشته بودم 😅 اتفاقات زیادی افتاد‌..

قلمم هیت زیادی خورد و انگیزه‌مو از دست دادم برای نوشتن آمم...:)

از گذاشتن آزالیای مغروق اینجا می‌ترسیدم

حس می‌کردم قرار نیست استقبال بشه:) 

مثل همیشه...

ولی دیشب وقتی نظرات‌تونو دیدم انقدر خوشحال شدم انقدر لبخند رو لبم اومد که با یک حال خووب خوابیدم:)

خیلیییییییییییییی خوشحالم خوندیدش

خیلیییییییییییییی بیشتر خوشحالم دوست داشتیدش 

هررررکس که این پیام منو می‌بینه و ازالیا رو خونده خوشحالم می‌کنه نظر شو بگه چون نظرات شما بعد این مدت درست مثل مسکن می‌مونه؛)))!

قول می‌دم مراحل سخت زندگیم ک رد بشن باز براتون بنویسمم 

چیزای خفن‌ترر 

سکشی‌ترر ( قابل توجه بعضیا😉🤣)

و حسابی اتک بارون‌تون کنم :>>>

 

بازم مرسی از ددی خوشگل مهربونننننممممم و تک‌تک شما عزیزانممممم که ازالیا رو مهمون چشمای قشنگ‌تون کردید:))💘🫂

RM. kiute.ARMY

سلام عشق من نفرما تاج سرم من فدات شمممم:>

الهی قشنگم...
قلمت به این نازی کی هیت داده برم یام یامش کنم؟:((

اومووو شیرین من:))))

ریدر ها
NiL ith
۱۸ ارديبهشت ۰۱:۵۱

جریان آزالیا چیه فوران کردهههه... پیش به سوی خواندنت

RM. kiute.ARMY

جنس ناب یهو اوازه اش میپیچه😔
جوهاتسو
۱۷ ارديبهشت ۲۰:۰۳

آرام باش

آرام باش

نفسم عمیققق 

1. 2. 3 نهههههههههه

نباید این کارو با قلبم میکردی

پس افسردگی بعد فیکشن خوندن که میگن اینه؟

خب جدا از شوخی کارت رو خیلی دوس داشتم گرچه ببینمت لهت میکنم*

لعنتی مردم چه قلم هنرمندی دارن

اول از همه اسم کاملا مناسبی انتخاب کردی

خیلی اسم پر معنا و مفهومی بود و واقعا بعدش هر بار این اسم رو بشنوم یه سیل عظیمی از احساساتی که تقصیر توعه منو غرق میکنه! 

یه جورایی از نشدنی ها گفتی 

از رابطه های خودمون گفتی

چیز عجیبی نبود واقعیت بود و همین برام خیلی جذاب بود

به این فکر میکنم که اگر دونگ ووک اون شب یه تهمت الکی نمیزد و فرداش درو برای آیلین باز می‌کرد چه اتفاقی میوفتاد شاید شاید دیگه از عذاب وجدان خفه نمیشد. شاید هعی این جمله تو سرش میچرخید که اگه از دستش بدم و معذرت نخوام چی؟!

و..... هوف

گفتم از نشدنی ها نوشتی 

مرده ای که قرار نیست زنده بشه و هیچی راهی برای رفتن به بین گل های آزالیا کوه یانگ بیان تو کره شمالی وجود نداره و هیچ وقت ثانیه ها برنمیگردن:)

خب دیگه گریه نکنیم و ممنون هیونگ که همچین بهشتی رو دست حوری ای مثل تو میچرخه😘

RM. kiute.ARMY

فقط کامنت هایی ک میدی و منی که با ذوق میخونمشون>>>>>>>>>>>>>>>
عاشق کامنت هاتم زن خیلی وایب قشنگی داری😭😭😭😭😭

هیونگ فدات شه بیا بغلم عر بزنیمممم اینجا زیر پای تو بهشتهههه😭😭😭😭💋💋💋💋💋💋
saliva (Ot7)
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۳۵

پشمانمممم برگانمممم این واقعا فیکشن لی دونگ ووکه یا من دارم اشتباه میبینم

من نمیتانمممممم من دارم اتک خور میشم اتک کش شدم اتک زجر کش شدمممممممم

روباه نه دممنون تو سایت فضاییها؟اینجا سایت نیس بهشتهههههههه

RM. kiute.ARMY

عارررررررررررررره😎
با تشکر از نویسنده ی عزیزمون که بهشت رو اورد به سایت😎
دارکوب
۱۵ ارديبهشت ۱۹:۳۹

آقااااا

میشه نویسندشو ببینم؟

قول میدم کاریش نداشته باشم😊😊😊

هیییییچ کارییییییی

آخهههه چراااااا

چرا کشتیشششششششش

الان من با این غم بی‌پایان قلبم چه کنم🥲🥲🥲

چقدر همه چی داشت خوب پیش میرفتا.

هعییییی

اون مدیر دانشگاهشون چقدر بی‌فانوس بود😒😒

RM. kiute.ARMY

به نظر نمیاد کاری نداشته باشی😔😂😂😂

مدیر دانشگاه بر اساس شخصیت حقیقی مدیر دانشگاه ها بوده پس😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۵ ارديبهشت ۱۰:۳۶

نمیدونم چی شد تا اسمشو خوندم یه بخشی از شعر علی آن شیر خدا شاه عرب اومد تو مغزم.

همونجا که میگفت جوشش عشق ازلی؟ یه همچین چیزی.

در کل، گمشم برم بخونم

RM. kiute.ARMY

جررررر عاشقتم😂😂😂
هنو انتخاب نکردم:/
۱۳ ارديبهشت ۱۶:۰۴

عو واو

 

عو واو

 

عو واااووو

 

گیلیگلیگلیگلییییییییی ثتثناثنصتصمثوثحثویح۲۸۲قتی۹ویتثاثتثک۲ک۱ک۲

RM. kiute.ARMY

ای جااان😔🔥
Angel
۱۳ ارديبهشت ۱۳:۳۲

❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥲

RM. kiute.ARMY

.
.
Yanis
۱۳ ارديبهشت ۰۷:۴۲

خب راستش هنوز فیکو نخوندم

ولیییی خیلییییی مشتاقم بیشتر از استریت(کوک) نوشته بشههع

RM. kiute.ARMY

البته ک نوشته میشه عزیزم🔥😎
Alma
۱۲ ارديبهشت ۲۰:۵۳

خیلی قشنگ بود :)

RM. kiute.ARMY

بله بلههه بسیاااار زیاد:>
Atr
۱۲ ارديبهشت ۱۳:۰۶

عالیی😍😍💖

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت عزیزمممم😎
دراکو
۱۲ ارديبهشت ۰۸:۵۴

چقدررررررررر قشنگ بوددددد

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

هواااار هواااااااار😭😭😭😭😭
T
۱۱ ارديبهشت ۲۲:۲۲

حواسم نبود🤦🏻‍♀️ چه پوستر زیبایی، یاااا قبول نیس دختراش خیلی کراشن 

مقدمه م که ✨💯

RM. kiute.ARMY

اصلا همه چیزش یجور کراشه که قسمت کراش زدن بدنم از کار افتاد...
T
۱۱ ارديبهشت ۲۲:۲۰

هاااااااااا یعسسس

تشکریت فراوان کارامل شی جون🧊🍯♥️

بلاخره یه استریت 🥳😇

هنوز نخوندم بخونم نظرمو قطعا میگم

ولی بیشترین چیزی که خوشحالمم مرد محدودیت سنیشه حداقل بدون محدودیت سنی نیس 😒

 

کارامل شی بازم استریت بنویس با ۱۸+ 

ددی اینم بزن بزرررگ نویسنده 😂

RM. kiute.ARMY

ای ای اییییی از اونا دوس داری اره؟😔😂

چشم چشم😂

نویسنده
m
۱۱ ارديبهشت ۲۱:۳۵

به به به ببین ددی نویسنده های دختر پسری چنقده فعال شدن بنده خوشحالوممم

RM. kiute.ARMY

عررررره😎
snow
۱۱ ارديبهشت ۱۸:۱۵

خب این خوراک خودمه ولی چه خبره؟ هی فیکیشن جدید داره میاد همه مونده رو دستم نخوندمممم وای
کاورش که دلو برده ولم کنن جیغ میزنممم
من برم دانلود کنم وبخونم وبعدش بیام نظر بدم یاح نویسنده دستت درد نکنه وایی

این روزا تو سایت چادر زدم تا بسی حالم خوب شود مثل خونم میمونه:))

RM. kiute.ARMY

داریم میریزیم بیرون چون خرداد ماه سایت میره لالا😔

جااااان!!!

معلومه خونه خودته اخه جیگرم:")
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان